minutas.blogg.se

Express

Publicerad 2012-09-18 20:50:10 i

Idag så känns det som om dagen har gott så himla fort. Efter skolan som slutade vid 3 gick jag hem till elin. Ungefär 4 så åkte vi ut till stallet och skulle rida innan jag,syster och mamma skulle på yrkesmöte halv 7. Det blev ett snabbt ridpass på cirka 20-25 min pga. att hon inte gick rent på vänster fram.. Och ja precis någon vecka innan KM:et.. Min ponny gillar tydligen inte att åka och tävla, antingen så blir hon halt, sjuk eller tappat en sko. Men man får hoppas på det bästa.

Nu så blir det äggmacka och sitta framför tv:n och kolla på det sista på xfactor.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Information om mig.

Hej! Mitt namn är Sara och är född år 1997. Jag bor i Norra Härene. Jag har 3 syskon, storasysterna Sandra, tvillingsystern Elin och lillebror Anton. Sandra hittar ni på http://sandraapell.blogg.se/ Elin hittar ni på http://emlyisnan.blogg.se/ Har en ponny som heter Mysan och är en korsningsponny mellan knabstrupper och appaloosa. Hon är 14 och har en stor personliget! (: Sandra har även en kallblods valack på 17 som heter Bråtnes Jo men han kallas för Lilleman, har ridit honom ungefär 3 gånger men jag hoppas att det blir fler (: Lilleman är en urgosig mörkbrun häst. I bloggen kommer jag skriva om hästarna,vänner och massor av annat smått (: Ja njut av bloggen och lämna gärna en kommentar! (: Följ mig på bloglovin! (:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela