minutas.blogg.se

Jag har ONT i bena!

Publicerad 2012-10-12 20:40:04 i

Precis hemkommen ifrån stallet, blev ändrade planer så det blev ett litet dressyrpass. Jag hade ett härligt sällskap Sandra och lillen :)

Det gick hur bra som helst bara att hon var nog trött ifrån igår så jag fick driva driva driva så det kändes att jag inte hade några ben kvar... Men det toppas med en härlig träningsvärk imorgon.

Imorgon ja då är det en fantastisk och underbar dag! För imorgon så går jag snäppet högre i ålderskalan = 15 år :)
Blir mer om det imorgon.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Information om mig.

Hej! Mitt namn är Sara och är född år 1997. Jag bor i Norra Härene. Jag har 3 syskon, storasysterna Sandra, tvillingsystern Elin och lillebror Anton. Sandra hittar ni på http://sandraapell.blogg.se/ Elin hittar ni på http://emlyisnan.blogg.se/ Har en ponny som heter Mysan och är en korsningsponny mellan knabstrupper och appaloosa. Hon är 14 och har en stor personliget! (: Sandra har även en kallblods valack på 17 som heter Bråtnes Jo men han kallas för Lilleman, har ridit honom ungefär 3 gånger men jag hoppas att det blir fler (: Lilleman är en urgosig mörkbrun häst. I bloggen kommer jag skriva om hästarna,vänner och massor av annat smått (: Ja njut av bloggen och lämna gärna en kommentar! (: Följ mig på bloglovin! (:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela